woensdag 14 december 2011

I chose the waters that I'm in.

Ik wist al enige tijd dat mijn gedachten gangen ziek waren. Was het niet dat de psycholoog het probeerde duidelijk te maken, mijn ouders, mijn docenten, mijn leeftijds genoten als wel dat ik het mezelf wel eens vertelde. Maar vandaag zijn deze tot een bepaalt hoogtepunt ontwikkelt, ik ga een boek schrijven.
Ik bid al tot God dat dit werkelijk gestoorde idee mijn hoofd wil verlaten maar dat zit er niet in. Ik heb me de afgelopen periode zo zitten irriteren aan alles wat van de man afkomstig is dat daar best een boekje van geopend mag worden! ook denk ik dat er niks mis mee is om de gemiddelde niet zo slimme vrouw te helpen begrijpen waarom geen man haar wilt. Het is namelijk niet dat wij vrouwen ons moeten verranderen als wel dat de man dat moet. Het enige wat wij moeten doen is minder lief voor de man zijn en hem eigenlijk eens een goede schop onder zijn reet geven. Ik en mijn Lieve Marit gaan tot op de bodem uitzoeken hoe de man in elkaar zit. dat houd in dat wij er achter gaan komen; hoe je hem om je vinger bind, hoe je hem grondig dumpt, hoe je hem de hemel in prijst, hoe je hem goed kwetst kortom hoe we hem goed kunnen beinvloeden en mind fucken! Het klinkt bijna evil maar dat is het niet. Dit is gewoon een methode een man zijn ego af te breken of omhoog te helpen tot normaal niveau om gewoon eens goed hoogte van hun te krijgen!
Het mooiste is nog dat ik al een aantal dingen heb ontdekt ik meen het dit boek wordt net zo awesome als verse munt thee!


Ik heb btw vandaag een nieuw shirt, vest en sjaal gekocht en ik wordt er zo ontzettend vrolijk van. ook zit ik erover te denken te stoppen met boksen en weer meer met muziek te gaan doen.
Ja, het is te merken dat deze afgelopen dagen aardig verhelderend voor mij zijn geweest. maar dit had ik nodig als jonge vrouw die nog moet kiezen uit alle moesson winden welke ze wilt gaan volgen voor de rest van haar leven. Al moet ik zeggen dat ik totaal geen mens ben die ook maar enig idee heeft hoe de aarde werkt en al die heftige shizzle er om heen. Dat maakt dan ook weer dat ik geen vooroordelen heb en dat is dan weer iets heel goeds!!

Ik voel me echt zo spring levend dat ik alles aan zou kunnen vandaag ik wil een wereldreis maken en het liefst morgen. zo voel ik me dus! Ook het heerlijke gevoel wat je krijgt als je gesmst wordt door een man die je mist is niet meer geheel onbekent voor me want ik ben de afgelopen paar dagen dood gespamt door mensen die ik soms al maanden niet gesproken heb. Je zal bijna zeggen dat je op deze aarde als mens zijnde veel meer bent dan een nummer alleen! Als iemand wel het gevoel heeft dat hij of zij alleen een nummer is vind ik dat ze daar als persoon maar snel een u-turn in moeten maken want dat soort dingen praat of doe je jezelf alleen maar aan.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten