maandag 19 december 2011

wat ik jou zou zeggen

Als ik je kon zeggen wat ik achter die mooie ogen van jou zie dan zou je van me schrikken. Als ik je zou vertellen hoe geweldig het voor mij is om te weten dat jij tastbaar bent zou je niet snappen wat ik bedel. Als je zou weten dat ik jou bewonder zou jij vragen: 'Waarom?' en mijn antwoord zou verstandig maar logisch zijn: 'Dat weet ik niet, ik denk dat ik je gewoon wilde pleasen'. Als jij zou weten dat ik uberhaupt over je zou schrijven dan zou je vragen welke dingen er in mij omgingen dat ik het niet persoonlijk tegen je zou vertellen.
Eigenlijk kan ik over jou niet andere woorden laten behalve dat je zo dom bent dat ik je speciaal vind.
In jouwn ogen ben ik soms niets meer dan een gek maar ik denk ook dat ik geen mens was als ik niet gestoord zou zijn. Ik heb bijna geen positief woord voor je daden over maar omdat je zo puur en echt bent prijs ik je de hemel in. Dit heeft dus niks te maken met het feit dat ik eigenlijk totaal niet van pure chocolade houd. Als ik een iemand in de aarde moest aanwijzen van wie ik echt hield zou ik jou kunnen aanwijzen, ondanks ik je nog veel beter moet leren kennen om alles van je te snappen. Jij zou zeggen: 'Ja, jij kent mij echt Ruth ik kan bij jou echt alles kwijt.'. Terwijl we eigenlijk beide weten dat we nog genoeg van elkaar kunnen ontdekken. Ik wil daar in jouwn geval ook wel de tijd voor nemen, ik vind je reuze interessant.
Ik denk dat als mijn liefde gelijk stond aan mijn aantal spellings fouten per post op mijn blog je best trots kon zijn. Het zijn er namelijk erg veel ik ben heel slecht in nederlands.
Dit alles staat los van wat ik eigenlijk wilde zeggen. Ik denk dat ik voor het eerst iemand heb die ik de moeite waard vind, dat is me wel duidelijk door de tijd die ik met je skype en whatsapp. Ik hoop dat ik jou nooit zou afschrikken door mijn titel: 'anders'. Zelf weet ik namelijk als geen ander hoe kut het kan zijn om te zijn met iemand die een stempel heeft. Ik zou ovrigens nooit geloven in mijn volgens andere 'zieke gedachten gangen', Ik denk dat ik inderdaad anders denk dan de meeste mensen maar ergens weet ik reuze goed dat dat ook de creativiteit in mij is waar ik heel dankbaar voor ben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten