woensdag 23 november 2011

filosoferen, leren en mankeren!

Wat een dag ik heb me toch eens een partij zitten filosoferen vanmorgen over de dingen waar alleen een christen bij stil staat haha! ik begon om 6:35 in de ochtend en bestefte om 7:15 dat ik over een kwartier al naar school moest gaan. Ik heb me toen in alle haast gedouched en aangekleed, ben ik dus zonder na te denken met mijn handoek om mijn hoofd gebonden als een arabier naar school gefietst. Op de helft van de weg viel het me pas op dat mensen raar keken dus heb mijn handoek er maar af gehaald, heel verstandig..


Eenmaal op school aangekomen wou ik Rens de hele tijd smsen maar omdat dat op met meneer van de Reep achter je bijna onmogelijk is heb ik dat maar achterwegen gelaten. uiteindelijk lukte het wel maar die man die bewaakt zijn lokaal en alles wat daar gebeurt met zn leven, zeer lame. Ik denk dat ik Rens mega snel ga bellen want gek genoeg vind ik het prettig om met hem te praten. Aangezien ik altijd als gek wordt afgeschilderd omdat ik zogenaamd 'anders' ben. Rens vind geloof ik niets gek genoeg althans hij lijkt nog niet echt van me geschrokken haha! Hij geeft me in ieder geval niet het gevoel alsof ik bij de secte 'anders' zou horen en zo wel dan op een leuke manier :). Kortom bellen dus.
Ik zie vet hard op tegen het trainen van vanaaf ik heb namelijk pijn aan mn rechter bovenbeen en daar vang ik al mn low kicks mee op. Ik verwacht dat ik als een kreupele babyhond thuis kom en mama mij de rest van de week moet verzorgen.. Al zou ik er ook geen problemen mee hebben door een knappe man met een baard en spieren verzorgd te worden die mij als overspannen vrouw weer gerust stelt.

weetje dat ik nu even een besef momentje heb, ik denk werkelijk aan 30 dingen tegelijk! dat mensen zich daar niet aan storen hihi pff ik ga maar even veder met mijn leven luister btw op dit moment een heel fijn liedje. Over het algemeen haat ik nederlandse muziek en rap enzo en eigenlijk deze ook maar ik vind het verhaal zo tof! Ik neem je mee van Gers Pardoel;;
Hij is zo vet herkendaar en gewoon de clip van het lied is leuk (Stom dat hij die niet wilt uploaden). Daarbij kan Joyce (mijn klassenmaatje) geweldig leuk mee brullen op dit lied wat het extra leuk maakt <3 ik ga stoppen en post asap weer iets want ik heb de smaak weer te pakken!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten