dinsdag 22 november 2011

The poetry of the earth is never dead.

Jong en eigenwijs, dat zijn de woorden die deze hele dag al in mijn hoofd zitten.
Het is wat ik ben, ik hoop dat mensen het net zo iets positiefs vinden als ik want ik ben er trots op! Ik wil als een frisse wervelwind door mijn leven gaan en alles ontdekken. Ik wil grenzen leren kennen maar er ook overheen gaan. Muren doorbreken die mensen om zich heen bouwen en boven alles proeven van alle liefde en passie die er bestaat op deze aarde. Ik zou bewijze van spreken op de planten van mijn tuin kauwen gewoon om de smaak van levende dingen te proeven, dingen ontstaan uit liefde dus planten ook. Ik weet dat het gestoord is maar na de dood van Nienke ben ik heel anders gaan kijken tegenover dingen.


Ik (Ruth) & Nien

29 Oktober 2011 heeft een vriendin van mij Nienke zelfmoord gepleegd. Dit viel mij veel zwaarder dan verwacht en kwam als een klap voor veel mensen. Marit heeft het er nog moeilijker mee gehad doordat ze een half jaar een heel intense band met haar had. Jammer genoeg kan ik dat niet zeggen.. Ik zag Nienke graag en van de keren dat ik bij haar was genoot ik ook zeer zeker. Ik denk dat ik het daarom zo moeilijk vond dat ze dood ging, ik sprak dr regelmatig en als het vervaagde kreeg ik wel weer even op facebook een berichtje of alles wel goed ging. De kerst die ik met haar en Marit vierde geeft me nog steeds een lach op mijn gezicht.
Na Nienke haar dood was ik heel down, ik kon het maar geen plek geven en heb er enorm hard om zitten huilen wat natuurlijk eigenlijk heel menselijk is. Op sommige momenten leek ik emotieloos er over en op andere momenten leek ik wel gestoord zo hard ik kon huilen.. Na de begravenis had ik mezelf gezegd het los te laten en er niet meer over te praten, dat werkte natuurlijk niet. nu praat ik er al een week goed over en geef ik het een plekje ik voel me er vrijer onder en begin steeds meer de blije gekke Ruth te zijn die ik was met alle domme acties die daarbij hoorde!

Gisteren was ik met Rens, hij is enorm gek hardstikke vrij en boven alles lekker divers en impulsief. Ik heb alles heerlijk van me af gezet en enorm genoten van hem. Tijd met hem doorbrengen en de buren was voor mij ook een groot feest (veel leuker dan verwacht)! Ik heb me kapot gelachen en mijn zeer geliefde sloffen kapot gemaakt.. Dit kwam doordat ik Rens naar z'n auto bracht op mijn sloffen. De grond was nat dus mijn sloffen werden ook doorweekt inclusief mijn sokken. Door de grond kwamen er tot overmaat van ramp ook nog gaten in. Dus lieve Sint bij deze IK WIL ZOOO GRAAG NIEUWE MOOIE ZACHTE WARME SLOFFEN! (maatje 37/38 als het even kan).
ik lig nu in bed blij te wezen dor het terug denken aan gisteren.. ik had er eigenlijk foto's van moeten maken gewoon om mijn pretkop te laten zien :) Ik denk dat ik op dat moment niet naar die gedachten wou luisteren maar gewoon wou genieten van het moment.. zoals ik al zei ik ben jong en eigenwijs en ik weet zeker dat veel mensen die mening met mij delen! <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten